mobil bloggning

Tjena! Sitter i skolan med tara och chloe just nu, nu kom stephi petra och Peter också :) har precis haft no och hemkunskap. Jag och julia gjorde knäckkakor, som linn och chloe åt upp haha!;) om 45 min har jag idrott det låter ju kul.. Aa eller? Ne men måste faktiskt gå dit måste fixa ett g i det ämnet som jag inte har än :-P. Överlycklig tjej jag är just nu som kan blogga från mobilen :P haha Petra asso.. Sitter och snackarvon sina snygga killar! Dör ju nästan. Igår var jag med robin, senare på kvällen hämtade pappa mig då åkte vi och köpte donken till mig gott :) senare åkte jag och träffa Elin och Ronnie sen åkte jag hem, idag ska jag vara med emelie myyys. Då blir det monopol ;) nu ska jag vara mer social! Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0