hahaha

kul att jag försökte blogga från min mobil idag i skolan.. jag kunde skriva rubriken, men inte skriva här jag skriver nu självaste inlägget ;S det går tydligen inte från xperia telefoner dåligt! försökte i en halv timme tills chloe säger; aha men det funkar inte.. det kunde du inte sagt lite tidigare? ;)

sitter iallafall hemma hos elin karlsson nu. elin och mickis är och äter nu. seeen ska jag ta bussen ner till centrum och möta linnea och frida också. elin och mickis ska med? tror jag! hehe.. blir så trött av att gå i skolan herregud vill bara ha sommarlov :( måste söka in till gymnasium också, det blir kista gymnasiet eller st: martins. kul och veta? kanske inte men ändå! onödigt inlägg jag vet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0