Söndag

Tja! Har uppdaterat dåligt i helgen (ingenting alls) men har varit för upptagen har inte varit hemma så mycket faktiskt. och när jag väl varit hemma har jag inte suttit vid datan. men tänkte ta och berätta om min helg om ni är intresserade.

Fredag: Började med skolan, efter skolan åkte jag och emelie ner till centrum ett tag mötte upp denise simona och alla. Jag köpte två tröjor från new yorker lägger ut bild sen. Sen åkte jag hem fixade mig lite snabbt, mötte emelie sen åkte vi ner till centrum (fast det va stängt då) för att möta elin felicia terno osv. Vi drog hem till elin k sen, chillade galet där ett tag sen efter det drog jag felicia terno desmond fredde och mickis hem till mickis. Jag och felicia drog tidigt. typ vid tolv kanske, åkte hem till henne och slaggade direkt!

 

Lördag: Vaknade hos felicia sov till halv två ungefär. tog bussen hem vid tre. Duschade (i kallt vatten för varmvattnet var slut) fixade mig. och efter det ´fick jag skjuts till felicia igen, vi gick till abbes för att äta, sen träffade vi krisse där också som vi gick med en bit sen när vi skulle hem. vi var hemma hos felicia ett tag, sen tog vi bussen hem till elin k i stallgatan. Chillade där ett tag med terno och dom, efter det drog vi hem till johan. vi tog en promenad till runby! blev hämtad vi halv två tiden av pappa och helena i station för bussen kom aldrig typ. Blev lite små tjaffs mellan mig och elin k också.. men det har löst sig nu som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0