min kväll och dag igår

som sagt så åkte jag ju ner till centrum med emelie och denise, mötte mardin och challe där som jag sen tog bussen med när jag skulle hem till robin. senare efter typ en halvtimme kom felicia mardin hanna och challe dit. sen drog dom men mötte upp dom direkt efter vid abbes med robin. vid halv sju tog jag hanna felicia och robin bussen hem till mig jag åt (igen) och bytte om, sen gick vi mot bussen då¨vi mötte upp emelie och denise. vi allihopa drog till gården inget liv vi vet men ändå fanns inget att göra igår.. där vi befann oss typ hela kvällen! tog bussen med hanna felicia mardin challe robin denise och emelie sen, då två person hoppa på som jag har lust att d***. (bara en avdom) sen drog jag hem.

ska fixa mig snart, möta emelie åka ner till centrum snabbt, sen vet jag inte riktigt vad som händer kanske ska träffa robin ifall jag orkar åka lååångt idag haha. ska duscha nu. peace♥


Amanda Jag & Sonja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0