hahhaha

tja, bloggar typ aldrig? har ni märkt de? iallafall jag ;) om nån timme fyller jag år... najs osv! blir 16 ganska stort(egentligen litet) men blir ju iallafall äldre. igår firades jag hemma hos mig med alla bruuudar, det var galet blev drag ända till halv två. robin sov hos mig, det har han gjort hela helgen.. mys ändå ♥ hm... hoppas vad jag får imorgon? har inte ens en gissning på de! har iallafall sagt att jag vill ha nya skor, och ny jacka. (skinnjacka)

igår fick jag ett jätte fint halsband av fia och felicia älskar det!
Sen fick jag två piercingar av gabbi till navlen. en av tara och en av linn.
och ett present kort på ur och penn av stephi hanna och felicia. och mandu gav mig jätte fina rosor!

Tack för igår mina tjejer! ♥


fler bilder finns på facebook. domenique salomon @


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0