svar på k

Anonym om svar på k: okej, jag är hennes bästavän och hon röker inte? (: 'haha ps. vad vill du ha fram utav det? sanningen har du redan hört ( att hon inte röker ) något mer ? :D    
Anonym om svar på k: jag känner en som går i samma skola som henne och hon har sett henne röka, och det var denna vecka ;)    
Anonym om svar på k: Nej det gör hon inte ! / elin holmsten. tack ohej lever pastej. någon som är avisss? japp dudär
ps. eeeeeeeeeeeeeen fet länk Ineedit.blogg.se
   
Anonym om svar på k: a det gör hon ;)    
amanda om svar på k: röker du fortfarande? :p


svar: amanda, nej jag röker inte längre. slutade för länge sen!
du som nu känner¨någon i södervik som har "sätt mig röka" så kan de va för jag följt med alla andra? bara för ja följer med alla andra när dom går och ut och rökerpå rasten betyder inte det att jag gör de också? finns fler som följer med ut på rasterna med dom andra som inte röker. vill du nått mer kan du skriva ditt namn också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0