Varför jag bloggar?

Varför jag bloggar? det har jag ingenaning om. Det började med att jag ville skriva av mig, att folk skulle få läsa hur bra jag hade det vad jag gjorde på helgerna? eftersom jag inte umgicks lika mycket med mina kompisar som jag gör nu. det var på den tiden jag hade pojkvän. sen flöt det på, jag började gilla det jag bloggar för det är de jag gillar - att skriva. jag har ingenaning om varför alla andra folk bloggar? vissa bloggar för att dela med sig bra saker, vissa skriver för att visa hur coolt de är att va ute på helgerna och supa skallen av sig och skriver om skitgrejer. men det är såklart inte mitt problem fortfarande kul och läsa. men ändå.. när man skriver känns de ändå som att man sitter och snackar med sig själv eller egentligen fattar jag inte riktigt. jag skriverinte intressanta saker i min blogg men ändå får man höra ganska ofta att den är bra man säger tack och ler. när jag inte riktigt fattar vad de är som är bra? är de sätter jag skriver på? sakerna jag berättar om? alltid undrat över de men aldrig fått nått riktigt svar. precis som de här inlägget "jätte intressant" och läsa ellerhur. alla bloggar av olika anledningar, men som sagt. Jag bloggar för jag älskar att skriva kul nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är super söt och och håller alltid stämningen uppe med ett roligt och läsvärt inlägg. Därför läser jag din blogg. Kram <3

2010-10-18 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0