tjatja

tjatja bloggen domme girl här! nja vad ska man säga? idag gick jag upp 8 kanske? klädde på mig duschade på en kvart sprang till bussen var där i tid men nej den kommer aldrig. min mamma åkte förbi plockade upp mig och emelie skjutsade oss till skolan, gick in på lektion. och tror ni inte det är värsta lektionen då eller????? HELA SKOLAN SKRIVER.och jag ttyp dog? skulle sitta och skriva från halv nio till halv tolv in my as att jag vill det. så jag skrev mitt gick på rast gick in i igen skrev mer. när ja va klar så gick jag för de fick jag! sen skulle vi på konsert i kultur huset och det sög b*lle!!! hahahhhahhaha aldrig igen. fast sista låten var bra dom sjöng fredags mys hehe. sen fick vi gå hem. åkte hem till mig med j, va här ett tag sen gick han. sen pluggade jag sen drog jag till elin sen gården nu hem! gick med kim hem jätte kul -.- han töntar sig hela tiden jobbig kille! nu vet ni min dag tack och hej! (leverpastej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0