tjaaafan

vad händeråå??? har inte varit hemma eller varit vid någon data så har tyvärr inte kunnat blogga något. sitter vid datan nu men ska sova. vadhar jag gjort idag? varit i skolan vi kollade bara film i två timmar sen fick vi äta sen skulle vi skriva om filmen och sen sluta.. jag åkte till grimsta skolan för att vänta på gabbi sen kom felicia dit vi åkte till min mamma fick skjuts av elins pappa vi hämtade pengar snabbt och sånt fick skjuts av mamma till centrum, köpte lös ögonfransar till elin k som inte orkade åka dit! sen drog vi på bio. sen ko vi hem till väsby typ tolv nått. träffade alla andra vid mig ett dagis. kom hem för 10 minuter sen. ska sova nu hörs i morng hahah godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0