Lördag!

idag är de lördag klockan är halv fem, har nästan fixat klart mig. Vill ni veta min fredag kväll? klart ni vill :)

Det började ju då med att jag och felicia åkte hem till mig fixade oss lite snabbt och jag åt också. sen när min kusin kom hem till mig eftersom helena fyllde år igår så skjutsade han mig och felicia till elin k. där va elin och gabbi väntade på oss. vi va där tills 9 typ. emelie jennifer och denise kom också. vi drog därifrån sen vi tog bussen till carlslund åkte hem till nån carro chillade galet där ett tag, men nina och dejan också som va där och väntade på oss. vi var där till halv tolv ungefär då tog jag och felicia bussen till smedby medans nina fick skjuts dit av nån kille som hade epabil. vi skulle möta hennes killkompis vid ryttar gatan så kom han med matte b kul och träffa han igen! sen gick vi med dom till festen, hem till tim. var där ett tag, sen kom de bara mer och mer folk. mest folk från runby var där, sen var de blandat kan man säga folk dansade det var skit kul och skittrevligt där! och så hade man ju sin granne där också lite tur de iallafall ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0