godmorgon

Nu är det så att jag vaknade för en timme sen, har ätit och klätt på mig. nu snart ska jag ut och möta emelie, ska bara torka mitt hår. sen ska ju hon till thailand i 2 veckor så ska träffa henne snabbt. sen möta gabbi typ, sen ska vi till stan för alla ska till butrix och köpa kläder till ikväll när vi ska fira hallowen, vi gör det idag isället för imorgon. och jag ska va cowgirl så behöverinte köpa nått ganska lätta kläder att ha på sig ;) jeans och en skjorta typ. jaja... ska ta bussen om typ två timmar, så ska skynda mig nu och träffa emelie sen hem igen då kan jag blogga!! puss :)



Kommentarer
Postat av: hej

fan vad snygg tröja heja ROMA

2010-10-31 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0