Godkväll

Torsdag kväll! skönt en till skoldag den här veckan kvar, sen är det helg då blire gaalet! 

Idag var jag i skolan, hade bild idag också älskar det. satsar på MVG i det hoppas jag klarar det.. men det tror jag iallafall! :) sitter och chillar galet framför datan nu så skönt! och kollar nån film på 3an den är helt ok vet inte vad den heter riktigt.

Idag efter skolan åkte jag och emelie hem till henne eller aa först bytte jag om. sen åt vi, sen skulle hon på möte i skolan med sin mamma så jag följde med dit och satt och vänta på henne så snäll som jag är! ;) efter de åkte vi och handlade och sånt där hyrde tre filmer också, vi kollade på en av dom direkt när vi kom hem (tretton) heter den. bästa filmen ever!!

är ganska trött, ska upp tidigt imorgon också ska duscha på morgonen såå.. då vaknar jag till också innan skolan slipper man sitta och halv sova på dom första lektionerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0