LITE SENT AV MIG HIHI ;$

måste börja med att idag så spelade ju emma brännboll med sin klass för dom var med i brännbolls cupen, & emma var bäst på spela brännboll ellerhur ? =)

förlåt Tara för jag inte har uppdaterat idag för ja vet att du brukar vilja att jag har det. Men iaf så var jag i skolan idag, jätte skönt att de e fredag imorgon! sen är det helg skööönt va?!

kollade nån brännbollstunering idag som alla från södervik var med och spelade mot vikskolan tror jag, säkert nån annan skola med. är inte riktigt på humör för att blogga idag, men har badat jaccuzzi eller vad heter de ens? hemma hos hanna ;) med stephie och hanna var med dom hela dagen och felicia ett tag också sen skulle hon hem.


min goda frukost!

klassrummet hehe

lite trött kanske

onödig bild ..

inga kommentarer tack

domsan

kärlek <3

våran mat vi åt, fast felicia... du måste laga maten längre nästagång potatisarna var lite isiga..

S & D <3

Mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag var bäst!:)

2010-05-27 @ 22:19:18
Postat av: S

i love you hjärtat ♥

2010-05-31 @ 21:22:57
URL: http://missbrukat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0