klockan e fyra helt slut!

tjaba! idag hade vi milen, det gick hur bra som helst men mina ben dog efter! orkade inte resa mig efter ja satt mig ner, var helt död i hela kroppen tänkt att ja orkade! det kändes som att rundan vi gick aldrig skulle ta slut men som tur är så gjorde den det ;) min lärare billy blev jätte glad när ja hade gått mer än halva när ja kom till vatten stationen, han vart förvånad och sa "domenique vad ja blir glad att du orkade gå ända hit, ge mig en kra nu" så fick han de :) den bästa läraren som finns! men tråkigt att han slutar när vi får sommar lov :/

Nu är jag hemma hos mig med elin karlsson, vi ska om 10 minuter ta bussen hem till hanna där hon sitter med petra och chillar lite ni vet;) men vi hörs sen, ville bara göra ett snabbt litet inlägg! imorgon blir de åkersberga!


åhh vilken fin bild visst? det gäller att bjuda på sig själv ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0