Hittade ett brev jag skrev förra året.

Kärlek!

Om jag ska vara ärlig har jag faktiskt ingenting att klaga på i mitt liv. Jag har en familj som älskar mig, jag har vänner som ställer upp för mig och jag har världens underbaraste pojkvän som alltid finns kvar hos mig i alla lägen.

Om jag inte hade haft dig pappa då hade jag inte orkat någonting. Jag hade varit svag i dom flesta lägena. Jag hade inte kännt mig säker i den personen jag är. Du märker på mig när jag gör ett fejksmile. Du förstår mig alltid. Du finns i alla lägen för mig. När jag gråter på mitt rum med stängd dörr känner du på dig att något är fel. Du tröstar mig och säger att jag alltid kan komma till dig om det är nånting, allt på grund av att du älskar mig.

Jag har många goda vänner men dock ingen så bra vän som dig Elin. du är alltid glad tänker mest positivt på saker och ting. Du är den som fått mig bli en bättre person. Jag gör verkligen allt för dig det vet du kanske väl redan om. Du ska veta att det bara är att säga till om det är något. Då ställer jag upp för dig precis som du gör för mig. Även om det är jag som gjort något fel så skyddar du mig. Du är min bästavän älskling, och kommer alltid att vara!

Hm... min pojkvän vad ska man säga om han ;) vi har varit tillsammans i ungefär 1 månad och 2 vecko. Underbart jag vet! Du märker när något är fel. Jag kan neka till det hur mycket som helst men ändå vet du att det är något. Jag vet att jag kan lita på dig älskling. 2 veckor i turkiet ifrån dig känns som en evighet. Jag kan vara ganska nojig av mig ibland det vet du. Jag kan vara ganska muppig av mig ibland men jag är din mupp. haha det som är det viktigaste. Du är en av dom mest betydelsefulla människan i mitt liv. Jag blir lätt sur men menar inget illa. Kanske inte är så bra på att visa hur mycket du egentligen betyder för mig men jag försöker så mycket jag kan. Du är mitt allt, mitt liv, min sunshine du är helt enkelt världens underbaraste pojkvän & jag älskar dig mest baby!! J' Du är det finaste jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0