helloooo

NU ÄR JAG HEMMA!! har varit med katja & elin hela dagen lite småmysigt sådära. Vad vi har gjort? hm.. låt mig tänka en sekund bara vi har spelat fotboll i södervik nästan hela dagen faktiskt tänk att vi har spelat fotboll? ganska fantastisk va? men kul hade vi. Senare på kvällen kom amanda hanna och petra till södervik så satt vi med dom ett tag, och mange mardin några till kom också. sen precis när ja skulle dra kom sofia och felicia:( buhuhu att ja inte hann vara med dom.

Imorgon är det skola, "yeeeess vad jag längtar .. " nej kanske inte men ändå ganska skönt kan ju inte bara vara ute hela dagarna och inte göra någon nytta alls? Eller vad tycker ni?


Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0