heeeeeeeeeeejheeeeeeeej...........

ÄR VRÅL HUNGRIG! - ska faktiskt snart äta.. fast vad jag ska äta vet jag inte, för maten kommer aldrig bli klar de tar 102383 år så tänkte göra något eget eftersom jag är så duktig på sånt där kanske borde bli kock när ja blir stor mitt nya framtids jobb? haha ganska stressigt men kul ju! kan driva en egen restaurang då måste alla komma och äta hos mig visst? ;) ska försöka ladda upp en video på bloggen också från idag när oskar sjunger.. :P det låter faktiskt bra för han spelar gitarr också och det är han grym på jag lovar!



JUSTE! var hos skolsyster idag, jag är nästan 160 lång! har snart vuxit klart också sa hon & ja som ville bli lång buhuhuhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0