godmorgon

Hur var allas valborg igår? min var helt okej, jag hade roligt med mina vänner. Vi grillade lite sen efter ett tag åkte jag hem till krille med fia lisa med nathalie, vi kollade på film lyssnade på musik, sånt där. Kom hem runt ett tiden satte mig vid datan sen somnade jag.

Vaknade runt halv elva, elva idag. gick ner och åt frukost nu ligger jag i sängen med datan i mitt knä typ. ganska mysigt och bara ligga ta det lugnt. väntar på att sofia ska vakna skulle träffa henne idag.. har två bilder och bjuda på, en från igår och en bild ja tog i morse på mina läppar ... (hur dom ser ut varje morgon jag vaknar, för stora)


sötaste ungen!

ser ni hur svullen min över läpp är på morgonen när ja vaknar?
det var bara ett måste att lägga ut bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0