BARA FÖRSVINNER

då:det är svårt att släppa taget om den personen man en gång litat på som man en gång i tiden gav all kärlek till.
det var så länge sen jag undrar hur känslan är. den känslan jag hade kommer jag aldrig få tillbaks, inte på ett långt tag iallafall.. obeskrivlig kärlek. det gör så ont att du aldrig försvinner från mig. jag hatar att älska dig på avstånd för det jag visar mot dig är såå mycket hat när det egentligen bara är kärlek. men jag har insett att du inte är värd det någonstans och aldrig kommer bli de inte av mig.

nu: när jag ser dig undrar jag vem fan du har blivit? du är inte den jag lärde känna. jag ogillar dig så mycket finns sååå mycket haaat i mig till digg du skulle bara veta. finns inget positivt längre att säga inte ett ända ord. hemskt ju :S hahahhaha eller ? BARA SKÖÖÖÖÖNT !!!



gud vad jag älskar den här låten och när jag hör den så kom all den här texten upp ;) tycker de hör ihop med låten bara tro mig!
tänkte ta och sleepa nu eller hur det nu stavas? skola imorgon och har spanska som första lektion puss godnatt


dina blickar får mig att brinna inombords


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0