20 maj 2010

hellu, gud så varmt det är ute idag ellerhur? man bara svettas ihjäl typ, ne men mysigt är det faktiskt med soligt ute då är man ute mer med kompisar och bara tar de lugnt lyssnar musik snackar tjejsnack om livet och sånt där visst? ;)

Idag i skolan hade jag mitt FÖRSTA RIKTIGA vattenkrig med killarna från 9a fast dom fick inget på sig nästan bara jag & petra som fick mest.. JOBBIGT ATT VARA BLÖÖÖÖT VISST! runt 2 tiden kom gabbi till skolan med felicia och mickis. Sen var de jag amanda felicia gabbi mickis sofia och elin k som satt vid södervik efter skolan tog det lugnt. där var också nathalite och haddy pluggade gjorde dom, duktiga tjejer!

Nu väntar jag på maten är huuur hungrig som helst matmatmat det bästa som fiiinnnns visst?! fick lite bilder med mig från idag ska nog ta och lägga in dom, men inte alla bara dom som är profisionellt fottade av mooi !! ;) 

 
jag & fialisa åkte hem till henne på lunchen. hennes goda omelett!!!

steeker på hennes studsmatta you know

fina armband va? fick dom av Taha ;)

meee

den bjuder jag på! får sommarkänsla av bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0