tjohej!

ja e dålig på att uppdatera på dagarna men då har ja inte tid, nu e det kväll tro mig ja hinner uppdatera ganska mycket på den lilla duttinutti tiden jag sitter vid datan, sooooooom varje kväll fast nu har jag mens verk eftersom min vecka kom idag ! jaja whatever ;) måste ta alvedon tror jag, papi fyller år idag så grattis pappa! älskar dig.

bajs, vad har ni gjort idag då mina bloggläsare? själv har man praoa de va tråkigt idag för var ganska trött om ja inte hade varit trött hade det varit roligare tror jag:)

efter praoen tog jag bussen till grimsta skolan och mötte elin k, så ja var med henne och stephi sen tog ja bussen hem från södervik 6 över 7 skulle hem, sen har ja varit hemma hela kvällen bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0