måste soova nu nu nu !!

ska upp supderduper tidigt imorgon tycker iaf jag.. som inte riktigt är van vid att gå upp tidigt eller jag tycker inte om det speciellt mycket, vill helst bara kasta ut mina föräldrar från mitt rum när dom försöker väcka mig med gitarren -.- haha.. men ja e duktig, tycker dom också för ja sköter mig bättre ! Idag sa billy att han kommer ge mig G i hans ämnen, för att ja är närvarande på alla hans lektioner, & jobbar ibland så det räcker.. är stolt över mig själv det betyder 2 G mer , 2 G mindre ! :) mina betyg är bättre nu, och jag e glad för det ! i nian ska ja gå ut med bra betyg så att jag inte ångrar mig de vill ja ju inte göra.. skolan e viktig, har aldrig förstått det fören nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0