letar man så hittar man..

jag älskar att kolla in olika bloggar! var nyss inne på en tjejs blogg och hon heter marlie (ingenaning om vem det är) men iaf, så hittade jag någon slags dikt så var såå fint skrivet! :)

Var det du,
eller var det jag?
Eller var det bara så
Att vi förändrades, båda två


Du kanske inte hade något val, tänker jag.
För jag minns, att det hade inte jag.

Jag saknar inte dig idag,
jag saknar den du en gång var.

För du
du är inte densamma,
inte nu, inte än.
Blir du någonsin dig själv, igen?

Eller blev vi båda någon annan
Kommer det aldrig bli detsamma?
Jag vill ha tillbaka, jag vill ha igen
En tid jag aldrig glömmer,
var med du, min bästa vän.


Var det du,
eller var det jag?
Eller var det bara så
Att vi förändrades, båda två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0