hem ljuva hem

sitter i mitt rum med datan framför tvn just nu, och orkar verkligen inte göra nånting så slö jag är :P men godis vill ja ha iaf tror inte ens jag har nått.. :( jag måste ha! chips duger.. hihi vilken tjockis jag är eller vadå?! :D vet ni vad ja ska göra ikväll? kolla på fotboll haha eller ja ska försöka förstå vad spelet går ut på iaf ;) nej ja driver tror ni ja e så dålig så ja inte vet vad fotboll går ut på... (?) en gammal kompis  e i england och kollar faktist på matchen, ganska coolt :P men hejdå ska ner nu snabbt, ooohh juste har inte tid att kolla fotboll hela kvällen de e desperate sen också om en halv timme 25 min :) skriver om ett tag ja lovar! herrrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0