gud va jag hittar såna här idag! :D

OM DIG
Fullständigt namn: Domenique Hortensia Salomon
Född: 4 april 1995
Bor: Upplands Väsby !
Smeknamn: Domsan, domme, dommi
Familj: 2 syskon, pappa & helena! <3
Skola: Södervikskolan
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
Saknat någon: Ja klart,
Ångrat något: Ja
Svikit någon: Jag vet inte:S
Känt dig sämst: Ja
Gråtit: Ja
Skrattat: ja vad tror ni om mig? :)
Varit sjuk: bara förkyld
Varit utomlands: joo :) varje dag..
KÄNSLOR
Gråter du ofta: Nej inte längre men gjorde förut
Skrattar du ofta: varje minut !
Hur känner du dig just nu: sliten
Hur har du mått den senaste tiden: inge vidare, men försöker att inte visadet!
Har du funderat på självmord: nej.
Har du några/någon hemlighet/er för dina föräldrar: haha jaa många! :D
KÄRLEKEN
Funnit kärleken denna månad: nej inte direkt
Blir du lätt förälskad: nej.
Är du kär i kärleken: kärlek är en fin sak, när den inte är hemsk
Tror du på ett föralltid: inte när de gäller ett förhållande, men med en nära vän ja.
Är du förälskad just nu: ja..
Om ja, vem: Samma som alltid !
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: ingen
Hur många gånger har du strulat denna månad: hahah vilken fråga!:)
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja
Vad för sorts killar faller du för: olika faktiskt bror på:P
Ska en kille vara söt eller het: helst båda
Ska en kille vara lång eller kort: längre än mig
Ska en kille vara blond eller brunett: brunetter!
Får du många killar:det vet ja inte, för är inte så inne i det just nu ;P

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Brunett
Ögonfärg: gröna ögon
Långt eller kort hår: ganska långt
Snygg eller ful: Olika i allas ögon
Nöjd över dig och ditt utseende: ibland är jag, ibland inte :P
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: ja haha
Har någon sagt att du borde bli modell: nej :)
Har du långa naglar: oohhnej! jag biter på dom när jag e stressad
Sminkar du dig: men ja? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0