HEJSAN HOPPSAN!

.. vad ska man göra nu? kanske gå ner och hämta något gott och äta.
har iallfall varit med stephi idag efter skolan åkte vi hem till mig och åt
lite grann. sen drog vi ut och mötte  mardin vid skälby södra, sen runt
fem tiden tog vi bussen hem till stephi och åt middag köttbullar m pasta
smaskens! sen drog vi till södervik och spelade lite fotboll med mardin
denna mange robin & robins tjej malin. sen kom john och jeppe dit emil
drog till emelie. sen drogg jag hem kom hem runt 10 i nio duschade nu
sitter jag vid datan, kollar på desperata hemma fruar. bäästa! eller nej
det är cougar town som kommer efter desperata ;)
men jaha, är de bara
jag som gjort något hela dagen idag? =)



ohhh yes det är dubbelavsnitt på cougar town idag dom sa det nysss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0