domenique saknar dig .

jag är domenique, ingen kan ändar på den jag har blivit. Jag älskar den jag blivit, för en person som betyder väldigt mycket har gjort så det blivit bättre för mig. Du fanns alltid för mig, du ställde alltid upp för mig du brydde dig om mig. Du är den första killen som brytt dig om mig. Du gjorde mig från dålig till bra. Mådde jag dåligt skulle jag komma till dig. Du var allt jag hade jag berättade allt för dig. Vi gjorde så mycket med varann. Jag önskar jag kunde dra tillbaks tiden till 2009 då vi hade den bra tiden. Domenique är kär och det blev jag sen första gången jag såg dig. Kärlek vid första ögon kastet, det kan hända så jag tror på det. Jag har ett tomt hål i mig jag känner att du ör borta från mig. känner så mycket att du fattas i mitt liv. För du är mitt liv, jag gav dig mitt hjärta och du tog det vände ryggen och gick. Det är ingens fel att det blev såhär. Men jag är så kär du gör mig så glad. vi snackar inte med varann, det svider i mitt hjärta men det är bäst så som du sagt att det är. Du gör mig så glad, att bara få se dig gör mig så lycklig men det svider att se på dig när jag vet att du inte är min längre. 1000 knivar i mitt hjärta. och knivarna hugger igen och igen. kärlek gör ont. folk säger att kärleken är så bra, att den är så perfekt att killen aldrig sårar tjejen och att tjejen aldrig sårar killen. men det är fel det är lögn. att såra någon behöver man inte göra nått dumt, det räcker med en liten onödig lögn så har man sårat. sånt är inte okej. älskar man nån så är man ärliga mot varann. Vänskap är det bästa jag vet, kärlek också närjag hade dig. vem har jag nu? du lovade mig att du inte skulle lämna mig, du lovade mig att år 2010 skulle bli ett bra år för dig och mig. en dag på det här året som jag aldrig glömmer, det var den bästa dagen med dig på det här året. det är den ända dagen ingen av oss svek varann. Det var den dagen du kom hem från usa. jag längtade så mycket, jag vart så glad att se dig. jag grät jag var så glad. jag vart så lycklig när jag såg dig gå i den där svängen. du kollade så underligt på mig din blick gjorde mig säker. jag kände mig säker för du hade kommit hem. Jag slapp känna mig ensam. Jag kände mig så säker i din närhet. Du byggde upp mitt självförtroende åt mig, du hjälpte mig. jag älskade dig så mycket, jag älskar dig fortfarande lika mycket & ännu mera! Du vill att vi går vidare från varann, och om det gör dig lycklig så gör det mig också lycklig. Jag är lycklig så länge du är även om det är med varann eller utan varann.

Jag saknar dig, det gör jag verkligen.


Kommentarer
Postat av: emme

vad heter låten ? <3

2010-01-31 @ 19:23:56
Postat av: Anonym

skit i det du.

2010-02-03 @ 17:23:25
Postat av: domenique

haha fly away med sofijah

2010-02-03 @ 21:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0