svar på frågorna..

synd att folk inte vågar skriva sitt namn när dom ställer en fråga, nu kommer iaf svaren;

Anonym, men kalla mig tooma.. - Gillar din mamma pizza?
Svar: Nästan anonym ;) Ja min mamma gillar pizza något hon faktiskt älskar. 

Helst anonym, men kalla mig hest! - Du svarar ju inte ens på första frågan?
Svar: nej för jag svarar på alla nu 

Inte Sunda - Visst e sunda bäst?
Svar: Tjena SUNDA! måste tyvärr säga nej..

Anonym, - hur skriver man i din blogg?
Svar: som man gör i alla andra bloggar såklart! 

någon - vågar du svara nej på den här frågan?
Svar: Klart jag vågar men kommer inte göra det. 

Friitz - Fritz är bäst eller hur!
Svar: nej Fritz är inte bäst ;(

 , - vem är du kär i ? ..
Svar: Jeff såklart och ingen annan!

Anonym - hur träffades du och jeff? har du bråkat med stephie, julia eller ngt? är du oskuld? du är typ aldrig med tjejerna i klassen längre, varför?
Svar: Jag och Jeff träffades i södervik när jag började där. Ja jag har bråkat med stephi och Julia också! Om jag är oskuld? tänker faktiskt inte svara på den frågan något som tillhör mitt privatliv. Jo jag är med tjejerna i min klass, kanske inte så mycket på skoltid med på fritiden så är jag! Iaf vissa av dom.

emme - domme du har förändrats hela du, sen du vart tillsammans med jeff ! tänk inte bara på jeff tänk på alla dina tjejpolare också !
Svar: Ja jag har förändrats men inte på ett dåligt sätt. Jag har förändrats till en bättre person och jag kommer fortsätta vara den jag är idag, spelar ingen roll vad mina kompisar tycker om det dom får acceptera mig för den jag är! Det är Jeff som fått mig att bli en bättre person och jag är stolt över den jag är ingen kommer få ta det ifrån mig. Jag tänker inte bara på Jeff, Jag tänker på mina kompisar också. Herregud ni får det att låta som jag aldrig träffar nån annan än Jeff.. :S 

m - har du och stephi bråkat? hur länge har du och jeff varit tsm? vem står dig närmast av dina kompisar?
Svar: Ja jag och stephi har bråkat! Vi har varit tillsammans i ungefär 7 månader. Finns nog ingen av mina kompisar som står mig riktigt nära, vi är inte samma personer längre. Jeff och pappa som förstår mig bäst! 

alexandra "grekland" - kommer du te grekland i år?? saknar diig har inte pratat på länge <3
Svar: Ja jag kommer till grekland i sommar :) Jag saknar dig med gumman.

Anonym - Hur rengör du huden både morgon och kväll? Hudtyp? Problem med finnar? Smink, kläd och hårtips?
Svar: Hur jag rengör? tvättar med tvål och varmt vatten. Min hudtyp, Den är len, lite torr då och då men bara att smörja in. och har faktiskt fräknar om man kollar noga ;) Nej har inte problem med finnar har inte finnar. TUR! smink tips kan ja inte ge för jag själv använder inte det. Klädtips, använd det du trivs i. Jag använder för det mesta jeans och legging sällan mjukisar. hårtips, Jag bryr mig då inte om mitt hår och har nästan aldrig gjort.

här har ni alla svaren.

Kommentarer
Postat av: tara

lite sent men nu frågar jag bebis :)



är det roligt att umgås med mig och jille?

är jag söt?

älskar du mig? (det vet jag att du gör, men iallfall (aaaaa))

varför är jag så jäfla bäst? :o:o



hihi, sådär dååra. pusshej älskar dig domenique!!!

2010-01-29 @ 15:48:04
URL: http://ttaram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0