så skönt

att skolan är slut för veckan, nu ska man bara njuta av dom dagarna man är lediga! Min helg kommer bli bra känner jag ikväll ska jag vara med Jeff. Imorgon ska jag vara med Elin K det var så länge sen jag såg henne känns det som! sen på söndag vet jag faktiskt inte, ta det lugnt eller nått.

pappa kommer hem snart han har köpt min data sladd idag, eller han sa iaf att han skulle det så man får väl hopaps på det bästa..

skolans skoldag såg ut precis som alla andra skoldagar, lektioner och raster! Jag känner mig så stolt över mig själv idag, Jag jobbade två uppgifter på engelskan, På so:n glömde jag bort att ja hade redovisning med nyheter, men ska göra den till nästa gång jag ska göra det, om nån vecka typ ;p sen på lunchen spelade jag bubble town om det nu heter så. har kommit till en bana jag fastnat på! jobbigt. Sen hade jag spanska sen hade jag svenska jag gjorde en hel sida på svenskan kommer inte ihåg vad jag jobbade med men jag kännde mig duktig till och med läraren gav mig beröm! :) sen på no:n kollade vi på film, sen slutade vi.

Mamma hämtade mig vid busshållplaten när jag slutat, vi åkte till donken och köpte mat för var så hungrig sen åkte vi till ica och köpte godis. Och en festis också för vart törstig (vet inte hur det stavas) sen åkte vi och hämtade Linus i skolan sen skjutsade hon hem mig, och nu är jag här ;) här har ni min dag,

ja vet ganska långtråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0