min pojkvän är världens bästa ♥

kärlek är inget som alltid ska vara bra, det ingår mycket i kärlek. Har man hittat den personen man känner att man vill dela allt med så ska man göra det, för gör man det inte går man miste om något riktigt bra. Jag tog chansen att prova på, och det vart helt underbart. Jag känner mig som världens lyckligaste tjej på jorden. Min pojkvän ger mig allt från hat till kärlek och han slutar aldrig, för i hatet så vet jag att han bara vill mig väl. Vi har våra bråk och dom är jobbiga, alla bråk är jobbiga. vissa är mindre allvarliga än andra. Det bror på vad man gjort och inte gjort. Jag har gått igenom nästan allt man kan tänka sig. Man tänker inte klart och gör saker man inte borde ha gjort. Man tänker inte för stunden men man tänker efter att man ångrar det och önskar man kunde dra tillbaks tiden och suttit stopp för det dumma man gjort. Det har jag gjort många gånger, Det har du med. Det har vi alla! man kan inte leva som en perfekt människa alla gör fel, och om man verkligen älskar varann så förlåter man personen som gjort fel, det har du gjort. och det har jag också gjort. Det värsta som finns är när man känner sig ensam, det är det värsta som finns men jag har tur för det behöver jag inte känna. Många tårar går åt men det är så det är när man är kär! det gör för ont. Men man lär sig, att man inte kan vara med varann hela tiden. även om det hade varit min stösta önskan. eller hade och hade det är. Det värsta är olycklig kärlek när man frysits bort av den man älskar.. Jag har kännt det! man tror man har gått vidare så man ljuger för alla och säger det men det västa är att man ljuger för sig själv. När man har förklarat det för sig själv svider det så fruktansvärt mycket i hjärtat. den ena tar allt på riktigt, den andra tar det på skoj. den ena är seriös den andra leker bara med ens känslor. Man blir avundsjuk om den ena pratar med en annan kille/tjej. Men man ska kunna lita på varann, det är svårt och göra det om personen man pratar med ser bra ut men sånt man får stå ut med helt enkelt. det ingår som sagt i kärleken. Kärleken kommer och går, men inte min kärlek till dig. Min kärlek till dig är det absolut bästa jag har att ge till någon i mitt liv. Det är det vackraste jag äger. Om du inte tar emot det så okej, men mina armar står alltid öppna. Du är det bästa som hänt mig det bästa jag har, det bästa jag haft. Kärleken tar aldrig slut det blir bara mer och mer för varje dag. Min kärlek till dig växer för varje dag som går. Du är min ängel, jag uppskattar så mycket som du gör älskling. Du gör mig så lycklig och jag sviker dig aldrig. jag lovar. Jag vet inte hur du känner för mig inte alls. du säger desamma menmen.. det finns inget att säga om det dåliga, men det finns så mycket att säga om det bra! allt vi gör det är sånt man aldrig glömmer. alla gånger du vinner över mig, dom gångerna man blir retad av dig, allt skratt man delar med dig. Sånt som kommer finnas kvar i mig resten av mitt liv. Du betyder inte något för mig du betyder allt ! och ännu mer än så.. Du är den jag berättar allt för, du är min bästavän. Jag har inga hemligheter för dig absolut ingen! du lyssnar alltid, även om det är något du inte ens vill höra.. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA! du är världens finaste pojkvän älskling, jag älskar dig otroligt mycket. Du har förändrat mitt liv från något dåligt till något väldigt bra, Du är min förebild och jag ser faktiskt upp till dig min pojkvän. Jeff Maser jag älskar dig, för mycket för att du ska förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0