kärlek gör så ont ibland..

jag var så glad, som hade hittat dig jag kännde mig så säker jag kännde mig aldrig ensam. Jag hade alltid dig vad det än var. Vi var inte en dag utan varann vi gjorde allt tillsammans. Vi bråkade aldrig det var de som gjorde mig så lycklig att vi alltid kom överens , vi berättade alltid allt för varann. det var som att leva i ett sagoland för mig. Du var allt för mig jag klarade mig inte utan dig. Jag sa så mycket till dig som jag aldrig kommer att ångra, Om jag någon gång har sårat dig så ber jag om förlåtelse om och om igen, För att ha en sån som dig vid min sida är det absolut bästa som hänt mig. Jag känner mig så ensam trotts alla jag har nu så känner jag att det är någon som saknas! Du vet att jag alltid finns för dig att jag alltid ställer upp för dig trots att det inte alltid har varit bra mellan oss på sista tiden. Men vad spelar det för roll för kärleken är inte gjord för att vara perfekt. Det ska finnas fel som vi båda ska kunna prata om och reda ut. Förlåter man varandra så är det äkta annars inte, och det vi två hade det var det mest äkta jag nånsin haft. Jag har haft andra men du har varit den absolut bästa, du var min älskling. Jag grät när du grät, jag skrattade varje gång du skrattade. Bråkade du med någon bråkade jag också med den personen, det är sjukt hur mycket vi gjort tillsammans på bara mindre än ett år! Om jag hade fått en ända önskan hade jag önskat att du kom tillbaks och levde här, för jag saknar dig jag käner mig inte som förut. även om vi inte hade bra kontakt innan allt hände så har jag alltid vetat att du funnits men nu, har vi tappat allt. Vi gjorde så mycket, vi åkte till fjällen tsm vi åkte till gnesta och sen ut till landet. Vi åkte till småland med varann, alla gånger vi var på grönan med varann, när vi åkte till öland, och det allra bästa, våran resa till turkiet vad jag saknar! om jag fick dra tillbaks tiden skulle jag göra om allt det där om och om igen och hoppats på att det aldrig tog slut.. Du var min bästavän du var äkta. jag älskade dig så mycket, det kommer jag alltid att göra för min kärlek till dig från mig kommer aldrig någonsin försvinna. ALDRIG ! min saknad växer mer och mer för varje dag som kommer, allt känns så fel. Du är den absolut finaste flickan, den finaste personen som finns i hela världen. Ditt namn kommer alltid vara inristat i mitt hjärta Elin Holmsten..


våren 09 

sommaren 09, Gnesta  

våren 09

våren 09,

sommaren 09!

turkiet 09..

turkiet 09

vinter 08-09

Kommentarer
Postat av: matilda winter

du är så söt,

2010-01-21 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0