tonårsfrågor. - som alla måste göra :]

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - kanske
hur många har du varit kär i? - 2
är du kär just nu? - ja

- Tio frågor om dig själv
namn? -  domenique
när fyller du år? - 4 april
några piercingar? -  öronen
vad har du på dig just nu? -  linne tjocktröja tights
vilken årstid är bäst? -  sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova sova sova
vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ögon :$
vad är du bra på? - smsa! :)
vem älskar du mest på denna jorden - min papi<3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - olika ? 

6 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Jeff
vem är den roligaste av dina vänner? Elin h :)
vem är snyggast av dina vänner? -  alla är lika snygga!
vem är mest partyprisse? - hm, mandu!
vem är den du helst har filmkväll med? - hatar filmkvällar :S
vem av dina vänner är mest "evil"? - .

- 9 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - pappa & helena
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej inte båda.
vem är farligast i din familj? - choysan? :)
vem är coolast? - jag såklart
har ni något husdjur? - 3 fiskar, en kanin två hundar
vem har du mest gemensamt med? - rebecca typ vi e likadana
vem står för underhållningen? - mami & papi
vem sover du oftast med? - med mig själv
roligaste kvällen med familjen? - grekland med pappa och familj

9 frågor om idag
vad har du gjort? -  sovit, skolan & centrum
vad ska du göra nu? - ut och träffa några
har du gjort något dåligt idag? - ja, jag försov mig!
vad har du ätit idag? - alla måltider man ska äta:D
har du duschat idag? - nej men de kommer dagen e inte slut än
är du trött nu? - nejnej
vad händer i morgon ? - skolan
går du i skolan? - ja klart.
har du varit i skolan idag? - ja man måste ju

 ANNAT

Hur mår du just nu? -  huvudvärk fortfarande..
Har du piercat dig? - ? nej men det kommer när jag fyllt 15 :)
Är du hungrig nu? - jag åt nyss
Vad är klockan nu just nu? -  20:01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen fb pea

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - dolt nummer
Vem ringde du senast?  - helena
Vem sms:a till dig senast? - jeff
Vem sms:a du till senast? - jeff

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - an är bedvid mig just nu

- ÖVRIGT
Gillar du punk? -  nej
Har du sminkat dig idag? -  självklart! :)


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  yes
Vilket är ditt favoritband/artist? - venne
Vad gillar du för musik? - haha ingenaning

- KLÄDER 
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - använder inte jeans
Har du fler än 5 tröjor? -  yes


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? -  ja
Använder du wax? -  nepp
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? -  nej men idag hade jag det
Använder du hårspray? - ja klart
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? -  nej
Använder du parfym? - ja det är ett måste!
Använder du läppglans/läppstift? - nångång ibland
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt
plattar/lockar du håret varje dag? - nej inte varje dag men nästan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - målar dom aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0