domenique är klar jippi!

nu har jag pluggat klart, det kändes ganska jobbigt men så farligt var det ju inte ! :) idag va jag i skolan, killarna hade fotbolls dm & ja tror de gick ganska bra för dom? slutade klockan tre, efter skolan åkte jag hem och lämnade mina spanska böcker sen tog ja bussen till centrum. Först följde ja med katja till doktorn, sen gick vi in i centrum och jag köpte lite saker faktiskt. vart kär i dom direkt! :) åt på grillen, åhh va jag älskar deras mat!bara jag som gör det eller? var med esme i centrum också gud vad hon babblar hela tiden, men sen när hon går en bit ifrån då märker man att hon e borta för man saknar hennes prat! :D juste elin & ronnie är största fjortisarna, båda två!!


bevis nummer ett..

& bevis nummer två ! :D

snyggt va? jag älskar halsbandet iaf !

jag älskar det här! vad tycks?

& mina snygga armband ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0