My heart is so big

ska träffa emelie tror jag. hon är med emil nu men han skulle dra hon skulle duscha sen möta mig. sen ska jag träffa stephi och felicia också. mycket på en gång! tror jag får nytt nummer idag när pappa kommer hem, så äre.

snart är det måndag skolan börjar.. imorgon ska jag åka iväg med mamma och köpa massa saker till skolan. tro mig i nian ska jag bara tänka på skolan vill göra mig själv stolt för engångs skull! med eget insiativ eller vad de heter? :P

orkar inte blogga. hahah nu sitter mina systrar här nere med tre tjejkompisar och alla har klätt ut sig. nu ska jag typ ta en dusch eller nått känner mig ganska seg nu faktiskt och de pallar jag liksom inte med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du för att din navelpiercing mår bra? Jag gjorde min för ett tag sen men den läkte ihop, så berätta vad du gör

2010-08-20 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0