Min dag idag!

lite mer info då.. för dom som bryr sig! annars behöver ni ens läsa wooohhw reach ellerhur .

Vaknade klockan halv åtta, gick upp fixade mig åt frukost väntade på att pappa skulle komma hem med ett nytt busskort till mig så ja slipper bussremsa najs! :) får absolut inte tappa det nu haha :P så klantig som jag är. tog bussen till skolan, var i skolan hela dagen. slutade runt två fialisa kom till min skola träffa henne lite, tog bussen hem åt. sen fick jag skjuts av helena till södervik för att träffa hanna och amanda. där var också polisen av en anledning. chillade galet där. sen tog jag bussen hem, åt sen åkte jag och pappa till täby jag hade träning (dans) i en timme och 20 minuter, sen hämta papi mig ♥ åkte hem nu e jag hemma. blev hungrig nu :P ska äta igen typ 7 gången idag är alltid hungrig förstår inte varför.

imorgon är det skola som alla andra dagar -.- men har sovmorgon till kl 9 lite lyx iaf.. ska köpa nya skor i veckan eller mamma ska göra det till mig vet redan vad ja vill ha tycker dom e skitsnygga!! älskar dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0