En fråga, ett svar.

Anonym om My heart is so big: hur gör du för att din navelpiercing mår bra? Jag gjorde min för ett tag sen men den läkte ihop, så berätta vad du gör

Svar: först när jag piercade mig fick jag ett medel av han som gjorde piercingen. men de hjälpte inte för jag fick en knöl i naveln med var i. sen gick jag till doktorn och frågade vad jag skulle göra med naveln, då sa dom att jag skulle ta ut piercingen men de ville inte jag. så gick tillbaks till teds och frågade ted om ja var tvungen att ta ut den då sa han nej, fick nytt medel av han sen använde jag det ett tag. de hjälpte sådär sen har jag bara tvättat naveln med tvål och vatten i duschen. men den läkte helt och hållet efter grekland när jag varit i sol och saltvatten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0