19 augusti 2010

tja fan! vad händer i världen? själv vaknade man runt halv ett, låg och bara slöade i typ en timme kanske? & smsade med robin haha sucker han är han har redan börjat skolan hihi ♥ nej men snart börjar faktiskt allvaret för mig med, på måndag faktiskt. men är inställd på skolan redan det känns helt ok att sommarlovet snart är slut.. knäppt att ja säger de men ändå haha. har duschat och ätit en billys nyss min syrra värmde den åt mig mig och kom med cola till världens bästa syster såklart :) sitter med spotify och dunkar muuuusic och bara lever livet!


Grönan idag med girlsen. vi kan iaf fortfarande njuta några dagar till och ha de kul ikväll medans dom flesta ska va hemma tidigt och sova för dom har skola imorgon wohooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0