vad gott de va med frukost =)

det var jätte länge sen jag åt frukost, som stått klart på bordet och med en hel familj.. de va mysigt! måste börja göra det igen hemma som jag alltid har gjort fören nu :P dåligt gjort av mig ! Sofia duschar just nu, seg hon är -.-
och själv har man cola i hela håret fråga mig inte varför, det måste iaf bort nu nu nu .. eller kanske inte nu men snart hah :D de va inge kul :( min hals e helt död idag känner jag, orkar verkligen inte prata bara massa släm som sitter fast jobbigt :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du är ganska "duktig" på att komma ner till frukosten...Inte alltid såklart, det händer ju även att du sover som sagt... ;) Men ändå, nog har du suttit med vid frukosten, kanske inte alltid så munter dock! Hahaha

2010-04-02 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0