shopping! :)

vad jag har gjort idag?, jag ahr faktiskt köpt lite grejer till mig själv som ja nästan adrig gör.. ja HATAR att gå runt i affärer de tråkigaste som finns. ännu jobbigare att stå i kön till kassan.. men iaf, vad fick ja med mig hem?

- 2 st svarta hårband (diadem hur de nu stavas) från hm.
- En svart väska från Gina, skit snygg!
- Svarta leggings från gina med silver diamanter på älskar dom!
- hår färg :)
- rosa trosor älskar dom med!
- lösnaglar med blommönster på.

imorgon ska jag iaf färga håret har jag tänkt mig! :) hoppas de blir bra också..
Gud vad nervös jag är till imorgon!! vill ni veta vad ja ska göra?! synd de får ni veta imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0