min navel gör ont

piercade mig idag istället, eftersom att igår var han som piercar inte där. Har plåster över just nu får ta bort de imorgon då kommer jag lägga in bild som någon av mina bloggläsare ville att jag skulle göra ;) fast först måste jag ju rengöra det eftersom de har blött och sånt där.. det gjorde så ont! tycker iallafall jag jag är lite klenare av mig än vad vissa andra är! :P Min piercing e röd de var den finaste färgen som fanns, efter rosa såklart! men alla väljer ju typ rosa så jag orkade inte ta den. Jag hade ingen bedövning heller som gabbi hade hihi :D

vad gjorde jag ikväll, jag var med elin natalie elin ronnie och fredrik :) vi gjorde ingenting speciellt mötte sofia en snabbis också och sa hejdå ungefär? ;) för hon åkter till fjällen imorgon och kommer hem på söndag!! åhh vad jag kommer sakna henne :/ och snart är det skola också jag vill inte ha skola :(

Är dunder törstig men har bara påskmust hemma jag gillar inte det det smakar som julmust, och båda är så skummiga. därför föredrar ja coca cola före all läsk i hela världen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0