lördag den 3 april!

imorgon är det min födelsedag coolt va ;) blir 15 känner mig ganska stolt att ja blir äldre haha! ;d igår firade vi mig, det vart lyckat vi var hemma hos mig och åt vi drog ut lite senare, träffade mamma som va ute med hunden. Sen va polisen i grimsta för de tydligen skulle bli nått bråk? men ja jag vet inte, jag har blider från igår några inte så många men huvud saken som räknas. fick fina presenter också ett peace halsband i guld, ett tro hopp och kärlek armband, sen presentkort på gina, present kort på new yorker, örhängen och blommor! gulligt med blommor som mandu kom med! :)











nu ska jag äta mat, kommer om ett tag! påsk mat som jag verkligen inte gillar speciellt mycket men är man hungrig så är man! Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0