imorgon

Jag tänkte gå och lägga mig nu så jag inte sover bort hela dagen imorgon :)
Imorgon, ska jag träffa elin h tror jag eller iaf på kvällen, på dagen vet jag
inte vad som händer. innan ja ska gå och lägga mig måste ja smsa sofia &
fråga om hon mår bra och har de roligt, för hon är ju faktiskt i fjällen just nu

Ska dricka cola innan ja ska sova! hahah en sjuk sak.. sitter i vardagsrummet
med datan och för ca 10 minuter sen går de förbi en kille med nån kompis, sen
stannar han på min baksida utanför min tomt och kollar in och skriker hej till mig
och vinkar. Och ja kollade på han ganska länge men ja kände inte igen han så
han sa till sin kompis hon vinkade ju inte tillbaks. ganska läskigt ju, men ändå
varför ska ja vinka tillbaks till en "främling" ?! :P

Cola nu kommer jag! <3 gooooodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0