hejsan hoppsan

hej alla. Visste ni att jag älskar mat? det är de bästa som finns mat mat mat! älska.. :)
Iaf, idag var jag i skolan helt okej var det. På trä slöjden gjorde jag en ring ska lägga
upp en bild sen, & nej den är inte gjort av trä!! :P Kom hem för ett tag sen, nu sitter ja
och gör ingenting skönt är det iallafall. Har varit i centrum idag också gud så ovanligt ?
Men nathalie tog två hål till i sina öron nu e hon vvärsta bling blingaren om man säger
så? :P sen skulle vi till teds tattoo och kolla min navel, men det hann vi inte så får väl
åka dit imorgon eller nått. sen skulle ja klippa mig idag men så blev det inte heller får
göra det imorgon också.. jaha så var min dag hur var alla andras dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0