hej!

.. nu är ja hemma eller aa de var jag för en timme sen faktiskt kännermig ganska duktig som är hemma en timme tidigare .. idag var ja i skolan och kände mig jätte duktig eftersom jag har varit på exakt alla lektioner!
på sista lektionen hade ja träslöjd då fixade ja till mina tygskor med pärlor dom e skit coola nu! :D och så gjorde ja ett "jättefint" halsband till nathalie;) efter skolan åkte ja natta och sofia hem till mig snabbt lämnade min väska och hämtade hjälm, senare till natta och hämtade lite saker sen ut i solen och myste!

till middag åt ja kyckling med nudlar de var jätte gott, åt hemma hos sofia.
ååhhh men juste idag fick jag tillbaks mitt engelska prov är man inte bäst om man får mvg?! mitt första mvg!!! :D

har tagit bilder idag men lägger ut dom imorgon ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0