HEJ !!!

.. idag har jag varit i centrum med mamma och köpt med mig lite saker hem. En ny svart väska från lindex, en rosa vanlig långärmad tröja från new yorker, en mascara från Hm, & nya rosa/lila tygskor från din sko. Är jätte nöjd med dom nya sakerna. Tack mamma! På kvällen har ja varit med Sofia, Petra, Hanna och Elin K. vi satt vid södervik en ganska lång stund sen runt kvart i nio drog vi till donken sen kom felicia dit men då drog jag och elin för vi skulle hem! Nu är ja hemma har varit hemma sen kl 10 men pappa har haft internet sen när ja fick det så har ja inte tänk på att blogga direkt.. men nu ska jag iallafall ta och sova klockan är redan halv tolv plus att det är skola imorgon gud så jobbigt gäller att vara på bra humör och äta frukost så man orkar leva imorgon ;) sov så gott pöööss och kram.


Turkiet 09

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på sakerna du köpte

2010-04-26 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0