efter lovet

Idag var de skolans första dag efter påsklovet! det funkade faktiskt helt okej men de var ganska så jobbigt att gå i skolan igen bara.. men man vänjer väl sig snart hoppas jag! När ja hade slutat väntade jag i skolan på Nathalie och Sofia, när dom hade slutat åkte vi först hem till nathalie hon skulle byta om sen åkte vi till centrum och hämtade upp felicia. Sen åkte vi från centrum till lidl och köpte chips, choklad och läsk! smaskigt värre... =) jag åt hos sofia, makaroner med nån grönsakssås till och parmesan ost på!! :D gott.. efter det drog vi ut igen åkte och hämta felicia och mötte upp nathalie, och vi gjorde inte speciellt mycket! Nu är jag hemma imorgon är de skola igen guuuuuuuud vad tråkigt nee men skoja bara älska skolan* ! ...

nu ska ja springa ner och hämta mat, sen ska ja hämta överföringssladd har bilder från idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0