2 april ,

eftersom lovet började igår, så orkade jag faktiskt inte blogga ett dugg igår! :P jag började halv nio slutade kvart över tolv gud vad skönt de var! jag och sofia drog snabbt till grimsta, sen gick jag och hon hem till mig. sen drog hon då var jag hemma i typ 2 timmar till själv, åkte till centrum och mötte upp felicia och sofia sen så köpte jag en ny tröja den va skitfin! ett blått linne med nått mönster , kan ta bild på den sen svårt att förklara ;) från Now iaf :P vi firade chloe vi åt på tiger, skit mysigt var det !
efter vi hade ätit drog vi till gården, men de va ju inte öppet, så väntade vi på bussen i 37484 timmar -.- sen kom den till slut, vi tagga till bk där vi mötte alla, sen drog ja felicia och sofia till donken, vi tog bussen runt allt för de var så himla kallt ute!
sov hos sofia i natt, nu äre frukost hennes mamma har gjort så vi hörs sen hejdåhejdå !!

Kommentarer
Postat av: Mesut

vilka alla var dära i bk :)

2010-04-02 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0