woohooo

Ska dra till nedervåningen nu och duscha, hade inte feber när jag vaknade skönt! men sitter här igen med typ feber? förstår inte hur det går till riktigt, eller ja det känns ju som det eftersom det kokar i hela ansiktet och huvudvärk också. men ska gå och lägga mig och läsa min harry potter bok. harry potter är så underbart eller är det bara jag som tycker det? eller måste in på datan efter har lovat robin det nu. eftersom min mobil har spärrats, den börjar funka igen imorgon eller i övermorgon. Snart är det helg, det vill jag ha så jag kan sova ut!

Idag var vi på bion, den var bra men sorglig faktiskt. i den filmen hade man inte respekt mot varandra igen lovar! efter drog jag hanna felicia stephi linn och robin till sollentuna centrum för att äta det blev subway som älsklingen bjöd mig på ♥ sen gick vi runt lite. tog tåget hem 14:35. Jag och robin åkte hem till felicia b för att hämta mina saker som har legat där hur länge som helst, sen gick vi hem till han. Emelie kom dit efter ett tag. sen har vi varit där hela dagen. åkte hem till emelie med halv nio bussen så vi kunde spela monopol :)

Nu ska jag duscha kanske hinner med ett inlägg innan jag går och lägger mig sen :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0