igår..

.. var jag på gården ett tag med allihopa. Sen hoppa vi på bussen för vi skulle snacka med några på bussen därfööör. vart åkte vi sen? centrum och mötte upp petra och hennes kompisar. Vi stod där ett tag med dom tills dom drog. Då tog vi bussen tillbaks mot grimsta då det hoppa på lite folk man kunde sitta och snacka med. sociala grabbar iallafall! efter det hoppade vi av i smedby och dom åkte vidare till runby. vi mötte upp emil sen vi skulle hämta emelies nycklar. och ja, sen gick det ju självklart ingen buss från station så vi fick sitta där ett tag.. träffade cynthia där bla.  så vi varhemma runt kvart i 4 ;S för taxin kom ju självklart inte!! vi åt när vi kom hem sen blev det slaggggg direkt hemma hos empan! Ikväll tror jag vi sover hos mig. Ska snart till emelie, väntar bara på att pappa ska komma. måste föna mitt hår också :D moahahhaha


dogge & empan


Kommentarer
Postat av: isabelle kungen aften

fett ful dogge är

2011-03-14 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0