svar från frågestunden

Anonym: vilken gammal vän saknar du mest? vad tycker du är viktigt hos en kompis?om din bästavän skulle svika dig och du skulle lämna henne, vad skulle det kunna vara för något hon isf gjort?

Svar: min mest saknade gamla vän är nog fanny. vad som är viktigt hos en kompis är väll personligheten och hur personen behandlar andra. om min bästavän hade svikit mig och jag hade lämnat henne hade nog varit pågrund av att hon antingen varit otrogen med min pojkvän eller tagit mitt ex. 

Elin Holmsten: Varför är jag så underbar? och varför är du så söt? och varför hm .. kommer du fortfarande ihåg datumet vi lärde känna varandra på? :D

Svar: Du är inte underbar.. Har alltid varit söt.. HAHAH jag kommer inte ens ihåg datumet vi lärde känna varann?:D

Anonym: Hur gammal är du? vem är din bästa kompis? vem finns alltid där för dig? Hur är du som perosn? favorit mat? favorit skolämmne? vad älskaruu med skolan? Vad gillar du hos dina vänner? vad gillar du inte hos dina vänner? Är de någon vän som du tappat kontakten med? Hur många syskon har du? Vem betyder mest för dig
Vad är dina intressen? gillar du skolan? äru duktig i skolan? Vrf älskar du dem du älskar? Vilken är din favorit affär
Haha gillar du kebab?

Svar: Jag är 15 fyller 16 i april. Min bästa kompis är Elin K. Alla mina vänner finns alltid för mig, men jag vänder mig först till Elin. Jag vet inte riktigt.. dom flesta tycker jag är spidig och ganska konstig som person (lite special) jag vågar vara mig själv och skämms aldrig. man ska våga vara sig själv framför alla. finns ingenting jag ogillar hos mina kompisar. nej inte någon av mina vänner jag haft nu ett bra tag. Jag har 3 syskon. Jag är inte bäst i skolan, men jag är helt okej klarar mig iallafall in på ett gymnasium. Jag älskar dom jag älskar för att dom helt enkelt är världens underbaraste personer. Gina tricot älskar den affären ;) Ja jag gillar kebab ;)

Anonym: är det någon du gillar just nu ? isåfall vem ?

Svar: kanske kanske inte. nämner ändå inte vem i bloggen.

Marre: vad tkr du om jeffs nya förhållande? berätta om din familj. vart bor du? hur många har du haft sex med?vilka språk kan du? vem tog din oskuld? är du en svartjsuk människa?

Svar: Ja du, Jeffs nya förhållande.. jag har ju ingenting med det att göra igentligen klart det känns konstigt som fan, Men är bara glad för hans skull. Min familj, har en mamma en pappa och min pappas fru som är som min mamma. tre syskon och 3 hundar. 2 hos mamma en hos pappa. hur många jag har haft sex med säger jag inte, säger bara att det inte är två siffrigt! Jag kan svenska spanska och lite engelska. Min första och största kärlek tog deen. aaa det är jag nog. 

Anonym: Har du och Jeff fortfarande kontakt med varandra? Vilka umgås du med när du ät i skolan och efter? Håller du på med någon nu? Bråkar du med någon? Vilket land är du ifrån? 

Svar: Nej det har vi inte. Umgås med mina tjejkompisar ibland, annars är jag med mardin robin och mange. Efter skolan är jag med mina tjejer. ibland med killarna men nu eftersom det är vinter har dom gått i ide. nej är singel håller inte på med nåååån! nej sams med alla. är från chile.

Anonym: äre sant att du velat ha johan m

Svar: Nej inte direkt det är en lång historia 

Anonym: hur beskriver du en fjortis? har du bra betyg i skolan? är det något du ångrar dig riktigt mycket inom kärlek? (berätta gärna vad också) vad tycker du om polisen? vad tycker du om våld?

Svar: hahah ingenaning faktiskt! :P Jag har lagom bra betyg helt okej! Finns ganska mycket jag ångrar genom kärleken, orkar inte berätta så mkt men mitt ex. Polisen? nej tack. Våld? hata!

Anonym: hörde att du säger att emelie är en dålog vän pga att hon träffade jeff efter ni gjort slut? vad gjorde du då mot gabbi när hon o jeff avsultade sitt? Jo det första du gör är att ta han, eller vadsäger du

Svar: ja du så var det nog inte riktigt. du har "hört" men vet inte. och att jag tar han det första jag gör när dom "avslutade" sitt? nää  det var nog inte direkt så va :)

Anonym: Gillar du någong just nu?

Svar: Nej

Klå: Kände du nånting när du hade sex med alex fått höra att han va den sämsta du haft med. vet han ens hur man gör. ( HAHAHAHHAHA )

Svar: hahah tja chloe! vad har vi sagt om såna här frågor? ;) nej det gjorde ja inte. haha jaaaaaa han va, och nej han vet inte. bättre nu? nu fick du som du ville ;)

Anonym: Hur lång är du?Hur mycket väger du?Om du fick ändra på något i ditt liv skulle du göra det då?
Är du nöjd med dig själv som person?

Svar: Jag är 160cm. vikten vill jag vara tyst om. Skulle vilja ändar mkt i mitt liv. ja det är jag väll, fast jag kunde varit bättre ;) tro mig!



här har ni alla svar! hoppas det var bra svar.


Kommentarer
Postat av: t

Jag undrar hur du kan göra sådär mot stephi , båda hennes brorsor aj aj aj

2011-01-20 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0